Правила пользования

Iнтернет-магазину smiley.net.ua
Діє з: 28 липня 2022 року

§1.       Визначення термінів

  1. Магазин - Інтернет -магазин, доступний за адресою smiley.net.ua, через який Покупець може придбати Товари та Послуги, доступні в Магазині.
  2. Продавець Smiley Україна, адреса: Україна, 10006, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Покровська 129
  3. Правила користування  даний документ, який містить положення щодо надання послуг з використанням електронних засобів та  визнає правила користування Магазином.
  4. Політика конфіденційності - документ, що описує цілі та методи обробки даних, а також права осoби, до якої відносяться дані.
  5. Користувач -  будь-яка особа, яка за допомогою мережi інтернет добровільно користується послугами та змістом, доступними на Веб -сайті та в Магазині.
  6. Споживач - повнолітня фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність та здійснює покупку у Продавця, не пов’язану безпосередньо з її підприємницькою чи професійною діяльністю.
  7. Клієнт - повнолітня фізична особа, яка має повну цивільною дієздатність, юридична особа або організаційний підрозділ, що не є юридичною особою, але має юридичну дієздатність (правоздатність), що здійснює покупку у Продавця, безпосередньо пов’язану з її підприємницькою чи професійною діяльністю.
  8. Клієнт -Споживач - повнолітня фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність та здійснює покупку у Продавця безпосередньо пов'язану з її підприємницькою діяльністю чи виконанням обов'язків найманого працівника, що виникає з інформації про господарську діяльність, але набуває чи замовляє товар виключно для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю чи виконанням обов'язків найманого працівника.
  9. Покупець – як Клієнт, Клієнт -Споживач так i Споживач.
  10. Адміністратор персональних даних - суб'єкт, який приймає рішення щодо мети та засобів обробки даних. Адміністратором персональних даних є Продавець.
  11. Замовлення - декларація про наміри, зроблена Покупцем, спрямована безпосередньо на укладення договору з Продавцем шляхом заповнення та надсилання форми закупівлі в електронній формі, доступній на веб -сайті Магазину, включаючи ознайомлення з даним документом (Правилами користування інтернет-магазину) та прийняттям його змісту.
  12. Товари - усі фізичні товари, наявні в магазині, такі як електричні зубні щітки, ультразвукові зубні щітки, насадки до зубних щіток, зубна паста тощо.
  13. Гарантія - добровільна декларація щодо якості Товару, зроблена Гарантом. В неї вказуються зобов’язання Гаранта та права Покупця у випадку, якщо проданий товар не має властивостей, зазначених у гарантійному документі.
  14. Гарант - підприємець, який подав гарантійну декларацію, наприклад: виробник, імпортер, дистриб’ютор Товару чи Продавець.
  15. Обліковий запис - одна з послуг, що надається Продавцем в електронному вигляді в Магазині. Покупець може добровільно зареєструватись в Магазині, зокрема для того, щоб продовжувати користуватись послугами Магазину, зберігати Товари у вибрані або переглядати історію Замовлень, здійснених в Магазині.
  16. Інформаційний бюлетень - одна з послуг, що надаються Продавцем в електронному вигляді в Магазині, що полягає у надсиланні маркетингової інформації електронними засобами на електронну адресу, надану Покупцем, за його попередньою згодою.

§2.       Загальні положення

  1. Ціни, надані Продавцем, виражені в українських гривнях (UAH), включають податки що сплачуються на території України за договорами купівлі -продажу товарів та не включають витрат на доставку Товару до Покупця.
  2. Продавець є платником єдиного податку, третьої групи.
  3. Продавець виставляє рахунки, рахунки -фактури без ПДВ.
  4. Продавець зобов’язується поставляти Товари та Послуги без дефектів.
  5. Покупець зобов’язаний використовувати Товари, запропоновані Продавцем, у спосіб відповідний до норм законодавства, що діють на території України, відповідно до Правил користування, а також не надавати зміст, заборонений загальноприйнятими норми чинного законодавства України.
  6. Усі товари, пропоновані Продавцем у Магазині, є новими.
  7. Покупець зобов’язаний ознайомитися з технічними вимогами, необхідними для користування послугами Магазину, що містяться далі в Правилах користування (Технічні вимоги, необхідні для користування Магазином).
  8. Використання Користувачем або Покупцем Магазину підтверджує надання згоди Користувача або Покупця з цими Правилами.
  9. У випадку якщо Користувач або Покупець не згоден з даними умовами Правил Магазину, він повинен негайно припинити використання Магазину та покинути його.
  10. Під час користування Магазином (оформлення замовлення, підписка на інформаційний бюлетень, тощо) Користувач та Покупець зобов’язуються надавати виключно правдиві та повні дані.

§3.       Методи оплати

  1. Продавець надає такі способи оплати:
  •  Пiсляплата - товар оплачується безпосередньо при отриманні його адресатом. Комісія за переказ післяплати оплачується покупцем окремо за тарифами обраної служби доставки;

§4.       Укладення договору купівлі -продажу

  1. Для того щоб замовити Товар в Магазинi, належить перейти на веб -сайт Магазину, наприклад www.smiley.net.ua, а потім вибрати Товар, дотримуючись інструкцій, що відображаються на веб -сайті Магазину.
  2. Для того, щоб оформити Замовлення, Покупцю необхідно виконати наступні дії:

а.     додати Товар до кошика, перейти до кошика та натиснути кнопку „Оформити замовляння” або натиснути кнопку „Kупити” на інтернет-сторінці Магазину з пропозицією Товару;

б.     надати контактну інформацію – вказати номер телефону або адресу електронної пошти, на яку буде надіслано підтвердження укладення договору купівлі -продажу;

в.     залишити або видалити позначку навпроти поля „Отримувати новини та пропозиції”. Залишаючи позначку навпроти поля „Отримувати новини та пропозиції” або аналогічного покупець підписується на Інформаційний бюлетень Продавця;

г.     надати ім’я та прізвище або назву Покупця, та надати адресу Покупця;

д.    перейти до доставки і вибрати один з запропонованих способів доставки товару;

е.     перейти до оплати і вибрати один з запропонованих методів+ оплати;

ж.    у разі потреби вказати дані для виставлення рахунку або рахунку -фактури, включаючи надання додаткових даних для розрахунків, таких як код ЄДРПОУ, найменування юридичної особи, якій буде виставлено рахунок або рахунок -фактуру тощо;

з.     ознайомитись та прийняти Правила користування Магазином, які є доступними пiд час оформлення замовлення, за посиланням „Правила користування”, що знаходиться безпосередньо під кнопкою "Замовляю та оплачую" або аналогічної;

и.     підтвердити бажання укласти договір купівлі -продажу, натисканням кнопки "Замовляю та оплачую" або аналогічної.

  1. Після того, як Покупець виконає всі дії, необхідні для оформлення Замовлення, відобразиться підсумок Замовлення.
  2. Замовлення, оформлене Покупцем, є волевиявленням Покупця укласти договір купівлі -продажу з Продавцем щодо вибрано Покупцем Товару відповідно до положень цих Правил користування.
  3. Після оформлення Замовлення узгодження місця доставки Товару Покупець отримає повідомлення, що підтверджує оформлене Замовлення. Це повідомлення є волевиявленням Продавця щодо укладення договору купівлі -продажу з Покупцем, що охоплює вибраний Покупцем Товар. Договір купівлі -продажу вважається укладеним, з моментом отримання Покупцем цього повідомлення від Продавця.

§5.       Строк виконання замовлення та доставки Товару

  1. Продавець виконує оформлені Замовлення на товар протягом 3 календарних днів рахуючи з наступного дня, після того в якому Продавець отримує оплату, за винятком післяплати.
    У випадку післяплати - рахуючи з наступного дня, після того в якому Продавець підтвердив оформлене Покупцем Замовлення шляхом надсилання повідомлення, що підтверджує оформлене Замовлення.
  2. Час доставки Товару, який залежить від обраного Покупцем способу доставки та не включається до строку виконання Замовлення.
  3. Витрати на доставку Товару повідомляються Покупцю перед оформленням ним Замовлення.
  4. Вартість доставки пов'язана з вибором Покупцем способу доставки.
  5. Покупець може вибрати один з декількох способів доставки, включаючи:

а.     доставка у відділення Укрпошти – 0 грн (безкоштовно);

б.     доставка у відділення Нової Пошти – 69 грн;

в.     доставка у відділення Justin - 69 грн.

Після оформлення замовлення Покупцем та на підставі адреси Покупця, Продавець запропонує одне з найближчих до Покупця відділень вибраної служби доставки. Покупець повинен погодитися або запропонувати альтернативне відділення. У випадку якщо Покупець запропонує альтернативне відділення служби доставки Продавець повинен погодитися на пропозицію Покупця, якщо це не перешкоджає іншим положенням цих Правил.

  1. Доставка Товару обмежена лише територією України, за винятком непідконтрольних територій Луганської і Донецької областей та АР Крим та інших.
  2. Якщо підчас отримання Товару Покупець виявить механічні пошкодження вмісту посилки, некомплектність посилки, невідповідність вмісту посилки з підтвердженим Замовленням, він має право відмовити у прийнятті посилки і негайно повідомити Продавця про ситуацію.
  3. Якщо це можливо, Покупець може, у разі пошкодження посилки, скласти акт про пошкодження в присутності представника служби доставки. Це прискорить процедуру оскарження, але не є необхідним для подання рекламації.

§6.       Право розірвання договору

  1. Споживач та Клієнт -Споживач мають право розірвати укладений на відстані договір, не повідомляючи причин та не несучи витрат, за винятками передбаченими нормами чинного законодавства України.
  2. Винятки з правил розірвання договору укладеного на відстані наведені нижче, у наступних положеннях Правил, тобто в Винятки з правил розірвання договору.
  3. Строк розірвання договору укладеного на відстані становить 14 днів з моменту, коли Споживач або Клієнт-Споживач отримали Товар та документ, який засвідчує факт укладення договору купівлі -продажу.
  4. Щоб дотриматись строку розірвання договору укладеного на відстані, достатньо надіслати Продавцю заяву про розірвання договору укладеного на відстані до закінчення  вищевказаного строку, надіславши електронний лист на адресу info@smiley.net.ua
  5. Заяву про розірвання договору укладеного на відстані слід надіслати на електронну адресу: info@smiley.net.ua Продавця.
  6. Споживач або Клієнт-споживач можуть скористатися шаблоном заяви розiрвання договору укладеного на відстані, наданого Продавцем, або скористатися будь-якими іншим шаблоном, який передбачає надання всієї необхідної інформації відповідно до норм чинного законодавства України.
  7. Споживач або Клієнт-споживач також може самостійно скласти заяву про розiрвання договору укладеного на відстані, в такому випадку принаймні наступне вважається необхідним вказати в заявi:

а.     ідентифікаційні дані та адреса Споживача;

б.     назву або символ поверненого Товару;

в.     дата одержання Товару Споживачем;

г.     номер банківського рахунку або вказати інший спосіб повернення коштiв Товару Продавцем.

  1. Продавець негайно (не пізніше одного робочого дня) надсилає Споживачеві або Клієнту-Споживачеві підтвердження отримання заяви про розiрвання договору.
  2. У випадку, якщо Споживач або Клієнт-Споживач надсилає заяву про розiрвання договору укладеного на відстані традиційними засобами, дата надсилання кореспонденції береться до уваги для дотримання 14-денного строку розірвання договору.
  3. У разі розірвання договору договір вважається недійсним.

§7.       Винятки з правил розірвання договору

  1. Згідно з п.7 статтіi 12 Закону України Про захист прав споживачів:

а.     Для здійснення права на розірвання договору споживач повинен зберігати одержану продукцію у незміненому стані - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.

  1. Згідно з п.5 статтіi 13 Закону України  Про захист прав споживачів:

а.     У разі коли інше не передбачено договором, споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:

1)    надання послуги або поставка товару електронними засобами зв'язку за згодою споживача відбулися до закінчення строку розірвання договору, визначеного у частині четвертій цієї статті, про що споживачеві було повідомлено у підтвердженні інформації;

2)    ціна товару або послуги залежить від котировок на фінансовому ринку, тобто поза контролем продавця;

3)    договір стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця);

4)    споживач відкрив аудіо- чи відеокасету або носій комп'ютерного забезпечення, які постачаються запечатаними;

5)    договір стосується доставки періодичних видань;

6)    договір стосується лотерей чи інших азартних ігор - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.

  1. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України Про захист прав споживачів:

а.     Не підлягають обміну (поверненню) товари, які містяться у затвердженому переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text.

§8.       Повернення коштів та Товару

  1. Товари, що були надіслані поштою або кур'єрською службою доставки, повинні у разі розірвання договору також бути повернені поштою або кур'єрською службою доставки.
  2. Продавець поверне кошти, сплачені Споживачем або Клієнтом-Споживачем протягом 14 днів з моменту отримання заяви Споживача або Клієнта-Споживача про розiрвання договору укладеного на відстані, використовуючи той самий спосіб оплати, який був використаний Споживачем або Клієнтом-Споживачем, хiба що Споживач або Клієнт-Споживач погодиться на інший спосіб повернення коштiв.
  3. Продавець може втримати відшкодування коштів, отриманих від Споживача або Клієнта -Споживача до моменту отримання товару від Споживача або Клієнта-Споживача або до моменту надання доказів відправлення ним Товару на вказану нижче адресу Продавця.
  4. Споживач або Клієнт-Споживач повинні повернути товар негайно, але не пізніше, ніж протягом 14 днів з дня розірвання договору. Для повернення товару Продавцю, його слід надсилати на адресу: вул. Покровська 129, 10031 м. Житомир вказуючи контактний номер телефону +38 095 131 9031.
  5. Споживач або Клієнт-Споживач несе відповідальність за зменшення вартості Товару в результаті його використання таким чином, що виходить за межі того, що необхідно для встановлення характеристик та функціонування Товару.
  6. Якщо Покупець, обравши метод оплати післяплату, не забере посилку в службi доставки Товару, Продавець має право стягнути з Покупця витрати на доставку, повернення та, можливо, зберігання Товару (далі: "Витрати") на таких умовах:

-         продавець надішле Покупцю повідомлення на електронну адресу або номер телефону із запитом, чи погоджується Покупець на повторну доставку Товару;

-         якщо Покупець виявить бажання повторно доставити Товар - Продавець буде стягувати Витрати з нього;

-         якщо Покупець відмовиться від повторної доставки Товару - Продавець має право стягнути з Покупця Витрати, а також вжити заходів щодо розiрвання договору укладеного на відстані, та вимагати відшкодування збитків, включаючи відшкодування Витрат;

-         якщо Покупець не відповість на повідомлення Продавця протягом 7 днів з моменту отримання повідомлення від Продавця, Продавець має право розпочати процедуру передачi Товару в заставу та / або вжити заходів щодо розiрвання договору укладеного на відстані, а також вимагати відшкодування шкоди, включаючи відшкодування Витрат.

§9.       Повернення витрат на доставку Товару

  1. Споживач або Клієнт-Споживач не несе витрат за повернення Товару Продавцю, за винятком звичайних витрат на зворотну доставку Товару Продавцю.
  2. Звичайні витрати на зворотну доставку, які несуть Споживач або Клієнт-Споживач, включають, зокрема, вартість упаковки для посилки та збори за відправлення посилки Продавцю.
  3. Продавець відшкодовує Споживачеві або Клієнту-Споживачеві вартість доставки Товару, розраховану як найдешевший стандартний спосіб доставки, доступний у пропозиції Продавця.
  4. Продавець не зобов’язаний відшкодовувати витрати на доставку Товару Споживачеві або Клієнту-Споживачеві в ситуації, якщо:

а.     продавець доставив Товар Покупцю у формі безкоштовної доставки, наприклад після перевищення вартості замовлення, встановленого Продавцем, в рамках іншої рекламної кампанії, проведеної Продавцем, тощо;

б.     споживач або Клієнт-Споживач повертає частину замовленого Товару, і вартість доставки рахувалася не окремо за кожен товар, а за все замовлення.

§10.    Гарантія

  1. На деякі Товари може поширюватися гарантія, надана Гарантом (виробником або дистриб'ютором Товару).
  2. Якщо на певний Товар поширюється гарантія, виробник або дистриб'ютор додає до нього гарантійний документ.
  3. Гарантійний термін та обсяг відповідальності Гаранта зазначені в гарантійному листі та описі Товару.

§11.    Захист персональних даних

  1. Адміністратором персональних даних, наданих під час використання Магазину є Продавець.
  2. Принципи обробки даних та права Покупців у зв'язку з загальним положенням про захист даних (GDPR) включені до Політики конфіденційності, доступної на сторінці https://smiley.net.ua/pages/privacy-policy-and-cookies
  3. Мета та обсяг обробки даних, організації яким дані будуть передані, а також права осiб до яких відносяться дані описані в Політиці конфіденційності.
  4. Політика конфіденційності регулює правила обробки даних, пов’язаних з:

а.     складанням та виконанням Замовлень в Магазині;

б.     створенням облікового запису в Магазині;

в.     підпискою Покупця на Інформаційний бюлетень;

г.     наданням оцінки Магазину чи Товару;

д.    контактом Покупця з Продавцем як через контактну форму а так i по телефону або електронною поштою з використанням безпосередніх контактний даних Продавця, вказаних на веб-сайті Магазину.

§12.    Технічні вимоги, необхідні для користування Магазином, а також Товарами та Послугами

  1. Для користування Магазином Покупцеві необхідно мати:

а.     пристрої з доступом до Інтернету (комп’ютер, планшет, телефон);

б.     належним чином налаштований веб -браузер, що підтримує файли cookies: Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (рекомендується Mozilla Firefox версії мінімум 24.0, Opera з версії 10, Google Chrome версії 28.0 або новішої або MS Internet Explorer версії 8.0 або пізніше), який підтримує файли cookies та Javascript. Допускається використання інших версій веб -браузерів, якщо вони забезпечують повну сумісність із згаданими вище версіями;

в.     активний та належним чином налаштований обліковий запис електронної пошти, що дозволяє Покупцю отримувати повідомлення електронної пошти або активний та належним чином налаштований мобільний телефон та номер мобільного телефону, що дозволяють Покупцю належним чином отримувати повідомлення SMS.

  1. Для безпеки користування Магазином рекомендується, щоб пристрій, яким користується Покупець, мав, зокрема:

а.     сучасну антивірусну систему;

б.     ефективний брандмауер (firewall);

в.     встановлені оновлення операційної системи та веб -браузера, пов'язані з безпекою;

г.     активована функція прийому файлів cookies та сценарію Java у веб -браузері;

д.    програмне забезпечення, яке може зчитувати файли у форматі .PDF / .DOC / .XLS.

  1. Покупець зобов’язаний використовувати Товари, запропоновані Продавцем, у спосіб відповідний до норм законодавства, що діють на території України, відповідно до Правил користування, а також не надавати зміст, заборонений загальноприйнятими норми чинного законодавства України.
  2. Продавець не несе відповідальності за невиконання Покупцем вищевказаних технічних вимог, необхідних для співпраці з інформаційно-комунікаційною системою, якою він користується. Зокрема, це стосується випадків, коли:

а.     покупець неправильно налаштував обліковий запис електронної пошти, або взагалі не налаштував його, і тому не надходять електронні листи від Покупця до Продавця або від Продавця до Покупця.

б.     покупець неправильно налаштував мобільний телефон та / або номер мобільного телефону, або взагалі не налаштував його, і тому не надходять повідомлення SMS від Покупця до Продавця або від Продавця до Покупця.

§13.    Реєстрація в магазині та створення облікового запису

  1. Перед оформленням Замовлення Покупець може зареєструватися в Магазині.
  2. Створення облікового запису є добровільним.
  3. Обліковий запис дозволяє переглядати історію Замовлень, пришвидшує оформлення Замовлень в майбутньому, автоматично заповнюючи дані Покупця у формі Замовлення, тощо.
  4. При реєстрації Облікового запису Покупець надає свої Ім’я та Фамілію, а також адресу електронної пошти та створює власний пароль.
  5. Покупець зобов’язаний не розголошувати дані для входу в обліковий запис Магазину третім особам.
  6. Покупець, який зареєструвався, розриває договір про надання електронних послуг щодо Облікового запису шляхом подання запиту на видалення Облікового запису до Продавця. У разі подання запиту про видалення на Облікового запису до Продавця, розірвання договору відбувається через 7 днів.
  7. Продавець, бажаючи розірвати договір про надання електронних послуг щодо Облікового запису, повідомить Покупця на адресу електронної пошти, надану ним під час реєстрації, протягом 14 днів до запланованої дати видалення Облікового запису Покупця.

§14.    Інформаційний бюлетень

  1. Користувач або Покупець під час оформлення Замовлення та незалежно від нього може підписатися на Інформаційний бюлетень Продавця.
  2. Інформаційний бюлетень полягає у надсиланні маркетингової інформації електронною поштою на адресу електронної пошти, надану Користувачeм або Покупцем, за його попередньою згодою.
  3. Для ефективної підписки на Інформаційний бюлетень Користувач або Покупець зобов’язаний правильно вказати адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана інформація, та підтвердити підписку натискаючи відповідну кнопку або пiд час оформлення замовлення правильно вказати адресу електронної пошти та оформити замовлення з позначкою навпроти поля „Отримувати новини та пропозиції” або аналогічного.
  4. Щоб відписатися від інформаційного бюлетеня Користувач або Покупець повинен виконати інструкцію яка є у кожному маркетинговому повідомленні, надісланому Продавцем. А саме відповісти на маркетингове повідомлення i в темі листа вказати „stop” та надіслати на адресу info@smiley.net.ua. Відкликання згоди на отримання інформаційного бюлетеня не впливає на відповідність обробки до відкликання згоди. Відкликання згоди буде опрацьовано негайно (не пізніше трьох робочих днів).

§15.    Контактна форма

  1. Продавець дозволяє Покупцю надсилати запит до Продавця за допомогою спеціальної форми на веб -сайті Магазину.
  2. Використання Покупцем контактної Форми є добровільним.
  3. На додаток до контактної форми, Продавець надає Покупцю на веб-сайті Магазину номер телефону та адресу електронної пошти, за якими Покупець може зв’язатися з Продавцем.
  4. Мета та обсяг обробки даних, організації яким дані будуть передані, а також права осiб до яких відносяться дані описані в Політиці конфіденційності Магазину.

§16.    Майнові авторські права

  1. Виключні права на зміст (контент), що надається в Магазині, зокрема авторські права на фотографії, назви, торговельні марки Магазину, включаючи графічні елементи, права на програмне забезпечення та бази даних, захищені законодавством та належать Продавцю або третіми сторонам, з якими Продавець уклав відповідні договори.
  2. Без згоди продавця забороняється копіювати або іншим чином використовувати будь -які елементи Магазину.
  3. У разі порушення авторських прав на фотографії, назви, торговельні марки Магазину, включаючи графічні елементи, права на програмне забезпечення та базу даних, особа, яка допустила порушення (включаючи Покупця), несе за це відповідальність, передбачену законодавством у сфері авторського права та законодавством у сфері інтелектуальної власності.
  4. Кожен виявлений випадок порушення авторських прав або прав на нематеріальні товари, щодо яких Продавець є єдиним адміністратором та уповноваженим, дозволить Продавцю накласти на окремого порушника умовне стягнення у розмірі 10 000 (десять тисяч) гривень.

§17.    Кінцеві положення

  1. До усіх справ, якi не урегульованіi даними Правилами Магазину, застосовуються відповідні загальноприйняті положення українського законодавства, зокрема Цивільного кодексу.
  2. Судом, компетентним для вирішення будь -яких спорів, що виникають з договору купівлі -продажу, є суд за місцем проживання відповідача. Споживач також має право подати позов відповідно до положень про зміну юрисдикції.
  3. Місцем виконання є, зокрема, визначене місце, куди Продавець зобов’язаний відповідно до договору надіслати Товар Покупцю.
  4. Покупці можуть безкоштовно отримати доступ до Правил Магазину в будь -який час на веб -сайті Магазину та роздрукувати їх.
  5. Ці Правила Магазину набирають чинності з дня їх опублікування на інтернет-сторінці Магазину Продавця.
  6. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Правил без згоди Користувача та Покупця.
  7. Нові або змінені Правила набувають чинності з дати їх публікації на Веб -сайті та у Магазині.